21 november Informatiemarkt koplopers en softwareleveranciers
Activiteitendata
- -
- Van der Valk Utrecht
Winthontlaan 4-6
3526KV Utrecht
Is jouw zorgorganisatie een van de koplopers van KIK-V en wil je alles weten over de implementatie activiteiten van het programma? Of is je bedrijf softwareleverancier in de VVT of implementatiepartner van KIK-V? Kom dan naar onze bijeenkomst op maandag 21 november in Utrecht. Je hoort dan alle ins en outs die nodig zijn om met de implementatie van KIK-V aan de slag te gaan.
Behalve onderwerpen als implementatie en de stand van zaken van het programma, staan we wat uitgebreider stil bij de volgende drie thema’s:
- de implementatieaanpak van een datastation,
- het gebruik van een datastation bij het beantwoorden van (nieuwe) informatie-uitvragen,
- de voorgestelde werkwijze van gegevensuitwisseling met datastations.
Bezoek ook onze informatiemarkt
Tijdens deze middag is er ook een informatiemarkt waar datastation oplossingen kunnen worden bekeken. Je ontmoet er leveranciers (en collega-zorgaanbieders) die bezig zijn met datastation implementaties. Ze staan klaar om hun oplossingen te tonen, ervaringen te delen en vragen te beantwoorden.
12.30 | Inloop |
13.00 | Plenair: Welkom en opening, toelichting op agenda |
13.10 | Plenair: Stand van zaken KIK-V |
14.00 | Pauze |
14.10 | Parallelsessies:
We organiseren de sessies drie keer in rondes van ongeveer 40 minuten. Zo kan iedereen elke parallelsessie bijwonen. |
16.30 | Plenair: Presentatie stappenplan voor de implementatie van KIK-V |
16.50 | Plenair: Afsluiting en borrel |
Continu | Informatiemarkt |
Inschrijven
Inschrijven kan door een e-mail te sturen aan infokikv@zinl.nl met vermelding van naam en organisatie. Na inschrijving ontvang je de benodigde informatie voor deelname.
Inschrijven kan tot en met woensdag 16 november.